۳۰ راهکار کسب درآمد (۴) کانال تلگرام

کسب درآمد با کانال تلگرام

تلگرام رسانه‌ای است که بین ما ایرانیان به شکل عجیبی پرطرفدار شد و بدون تردید رقیبی جدی برای ایمیل، وبلاگ‌نویسی، فیسبوک، اسکایپ، پیامک، ارتباطات تلفنی و … حتی وبسایت است. سادگی و قدرت تلگرام باعث شد افرادی که قبلا تمایلی به کار با اینترنت نداشتند، مثلا والدین یا نسل قدیم، به تلگرام روی آورند. ظاهرا مسدود شدن این ابزار هم نقش چندانی در کاهش استفاده از آن ندارد.

پیشنهاد می‌کنم این ویدئوی مرا حتما ببینید:

تلگرام واقعی جعلی
از کجا بفهمیم اخبار تلگرام واقعی است یا جعلی؟

 

چند راهکار کسب درآمد با تلگرام

من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم و بگویم تا چند سال این علاقه به تلگرام ادامه خواهد داشت، ولی در حال حاضر یکی از راه‌های کسب درآمد هزاران نفر، استفاده از تلگرام و امکانات آنست. بنابراین در اینجا چند روش کسب درآمد با تلگرام را توضیح می‌دهم:

کسب درآمد با کانال تلگرام

  1. یک کانال تلگرام پرطرفدار و پرمخاطب ایجاد کنید و با گذاشتن تبلیغات دیگران، درآمد کسب کنید.
  2. مدیر کانال افراد پرمشغله بشوید و برای آنها مخاطب زیاد بیاورید و بخشی از درآمد را به عنوان پورسانت دریافت کنید.
  3. برای کانال‌های پرطرفدار کار کنید و محتوا تهیه نمایید.
  4. برای وب سایت‌ها یا کانال‌ها، روبات تلگرامی طراحی کنید. (باید برنامه‌نویسی بدانید.)
  5. در کنار وب‌سایت یا وبلاگ خود، یک کانال تلگرام هم داشته باشید که این کانال، به بهبود فروش سایت اصلی شما کمک کند.

 

توصیه‌های مهم

موفقیت در اینترنت

  1. تمام کسب و کارهای اینترنتی برای موفق‌شدن نیاز به فکر، مطالعه، صرف وقت و هزینه دارند. کانال تلگرام یا اینستاگرام یا وبسایت و وبلاگ شما هم از این قاعده پیروی می‌کند. اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید وقت صرف کنید موفقیتی در کار نخواهد بود.
  2. هر کسب و کاری مناسب تلگرام نیست. شاید کسب و کار شما در اینستاگرام بهتر نتیجه دهد. شاید اصلا نیازی به تلگرام و اینترنت نداشته باشد.
  3. هیچ رسانه‌ای جای وب سایت را نمی‌گیرد. موثرترین روش فروش آن است که وبسایت فروشگاهی داشته باشیم و از تلگرام و اینستاگرام و … برای افزایش فروش در وبسایت کمک بگیریم.

 

حتما بخوانید: چرا با وجود تلگرام و اینستاگرام، لازم است وبسایت داشته باشیم؟

سی راهکار کسب درآمد وقتی به کار شما می‌آیند که (۱) به آنها علاقه داشته باشید (۲) بر رشد شخصی خود متمرکز شوید. لازم به ذکر است که هیچ روش جادویی، عجیب و سریع برای پولدارشدن از راه اینترنت وجود ندارد. کسب ثروت پایدار نیازمند خودسازی، مطالعه و پشتکار است. توصیه می‌کنم که مجموعه آموزش‌های رایگان راه‌اندازی کسب و کار آنلاین را هم حتما ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید