پاسخ به مهم‎ترین پرسش‌ها درباره درگاه های پرداخت

توضیح تکمیلی که در زمستان ۱۴۰۲ به این مقاله اضافه شده است:

در چند ماه اخیر، گرفتن کد مالیاتی و اینماد، برای گرفتن درگاه‌های واسطه الزامی شده است. بنابراین مطالب آموزشی این مقاله که در سال ۱۳۹۷ گفته‌ام، با توجه به تغییرات و قوانین جدید باید در نظر گرفته شوند.
توصیه می‌کنم اگر تراکنش‌های ماهانه شما کمتر از صد عدد یا کمتر از صد میلیون تومان در ماه است، پیشنهاد می‌کنم اینماد بدون ستاره دریافت کنید. چون با سرعت بسیار بالاتری نسبت به اینماد معمولی انجام می‌شود.

 

متن اصلی مقاله مربوط به مهرماه ۱۳۹۷

هر شخص یا شرکتی که بخواهد به شکل آنلاین از مشتریان خود پول دریافت کند نیاز به درگاه های پرداخت دارد. در صوت جدیدم به این پرسش‌ها پاسخ داده‌ام:

. درگاه پرداخت چیست؟
. برای تهیه درگاه پرداخت مستقیم و واسطه چه باید کرد؟
. چه مدارکی برای تهیه درگاه پرداخت لازم است؟
. آیا حتما باید به بانک مراجعه کنیم؟
. آیا باید حتما شرکت ثبت‌شده داشته باشیم؟
. این کار چه هزینه‌هایی دارد؟
. آیا می‌توانیم درگاه‌های خارجی در وب سایت خود استفاده کنیم؟ … بشنوید:

دانلود فایل صوتی

این هم فهرست شرکت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت واسطه در ایران است.
از آنجا که مقاله جنبه آموزشی دارد به شکل مشخص برای هیچیک از این شرکتها تبلیغ نمی‌کنم و همان طور که در صوت گفته‌ام بهتر است تعرفه‌ها و شرایط هرکدام را بخوانید و تصمیم بگیرید که از کدامیک استفاده کنید.


4 دیدگاه دربارهٔ «پاسخ به مهم‎ترین پرسش‌ها درباره درگاه های پرداخت;

  1. ممنون اکبر جان، مثل همیشه مطالبت مفید و عالی هستند. فقط یه نکته کوچکی که به چشمم خورد این بود که واسه گرفتن e-namad برای وب سایت یکی از مشتریان مجبور به گرفتن درگاه واسط نشدیم و فکر هم نمی‌کنم این اجبار از طرف e-namad وجود داشته باشه، مهمترین چیزهایی که مورد توجه نماد الکترونیک هستش؛ مشخص بودن کالا و خدمت، تعیین نرخ خدمات، امکان ثبت‌نام و ثبت سفارش و نهایتاً پی‌گیزی و تاریخچه سفارشات ثبت شده قبلی است. حداقل برای وب سایت ما همین موارد بودش و برای چک کردن این موارد ازمون فقط یه اکانت تست با امکان خرید محصول بدون قیمت خواستند.

    با تشکر و احترام از زمانی که صرف آموزش و کمک به دیگران می‌کنی.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید