شش قابلیت فوق العاده ChatGPT

این روزها استفاده از Chat GPT و سایر ابزارهای هوش مصنوعی رونق فراوانی دارد. در اینجا به چند قابلیت پنهان این ابزار اشاره می‌کنم که شاید از آن بی‌اطلاع باشید:

۱- قابلیت خلاصه کردن متن، ویدئو و مقالات

مقاله، ویدئو یا مطلب مورد نظر را در اینترنت پیدا کرده، لینک آن را کپی کنید. لینک را در Chat GPT قرار بدهید و از آن بخواهید برای شما خلاصه کند

۲- تفسیر و توصیف عکس

فرض کنید یک عکس از آناتومی یکی از بخش های بدن در اینترنت پیدا کرده‌اید، ولی نمی‌دانید آن اعضا به چه کاری می‌آیند. نشانی مستقیم عکس را از اینترنت بردارید. آن را در Chat GPT قرار بدهید و از او بخواهید آن را برای شما تفسیر کند.

۳- استفاده به عنوان معلم خصوصی

این ابزار برای تدریس گرامر، ترجمه، ریاضی، فیزیک … می‌تواند به شما کمک کند. مثلا بخواهید به شکل مرحله به مرحله بخشی از ریاضیات را به شما تدریس کند. یا اینکه متنی را به آن بدهید که از نظر گرامر و املا آن را بهبود بدهد. یک معادله لگاریتمی یا جبری به آن بدهید و بخواهید مرحله به مرحله آن را برای شما حل کند.

۴- استفاده به عنوان مشاور

مثلا از این ابزار بپرسید من نمی‌توانم صبح‌ها به‌موقع از خواب بیدار شوم. و از اون راهکار بخواهید. هرچقدر مساله را دقیقتر توصیف کنید بهتر است. فرض کنید همکاری در محیط کار دارید که بی‌نظم است و می‌خواهید به بهترین شکل رفتار او را تصحیح کنید. می‌توانید از چت جی بی تی مشورت بگیرید. می‌توانید قد و وزن بدهید و درباره سلامت خود سوال کنید.

۵- تصحیح و تولید کد برنامه‌نویسی

این ابزار می‌تواند تقریبا همه زبان‌های برنامه‌نویسی را برای شما پردازش نماید. کد خود را وارد کنید و از آن بخواهید که کد را پردازش و تصحیح کند. حتی می‌توانید

۶- سئو

از استراتژی تا تولید محتوا و عکس از این ابزار برمی‌آید!

متن کامل را در سایت انگلیسی من ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید