۳۰ راهکار کسب درآمد (۳) فروشگاه اینترنتی

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی واقعا کم‌هزینه است

فروشگاه اینترنتی

برخلاف دنیای واقعی، در دنیای اینترنت می‌توانید حتی به شکل کاملا مجانی فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

مثلا همین الان افراد زیادی فقط با کانال تلگرام یا اینستاگرام یا وبلاگ رایگان خود اقدام به فروش محصولات می‌کنند و یک ریال هم پول اجاره محل نمی‌دهند. اگر هم بخواهید یک فروشگاه اینترنتی خوب و حرفه‌ای به شکل وب‌سایت داشته باشید، باز هم چنین فروشگاهی هزینه‌ای بسیار ارزان‌تر از یک فروشگاه واقعی خواهد داشت. ترکیب همه این موارد با یکدیگر و بالابردن دانش فروش و بازاریابی، می‌تواند منبع درآمد بسیار خوبی برای شما باشد.

ظاهر وبسایت تضمین‌کننده‌ی فروش و موفقیت نیست

دو رستوران را در نظر بگیرید که با امکانات و دکوری زیبا، کنار هم هستند و یکی همیشه شلوغ و پرمشتری و دیگری همیشه خلوت است. این مساله نشان می‌دهد که امکانات ظاهری و سخت‌افزاری عامل موفقیت نیست. این مساله برای وب سایت هم صدق می‌کند.

دیجی کالا
مثلا از افرادی مثل من زیاد خواسته می‌شود که فروشگاهی مانند دیجی کالا برای مشتری درست کنیم، ولی شبیه یک وب‌سایت بودن به‌هیچوجه به معنای موفقیت نیست. برای آنکه شما باید سیستم و فرهنگ و استراتژی و صدها نکته که باعث موفقیت دیجی‌کالا شده را پیاده‌سازی کنید. راستش را بخواهید وقتی وارد وبسایتی شوم که قصد تقلید از دیجی کالا را دارد، از آن خرید نمی‌کنم.

موفقیت مانند کوه یخ است

ظاهر وب سایت، تنها نوک کوه یخ است.

کوه یخ

موفقیت، آن قسمتی است که در زیر آب پنهان است. بخش عمده‌ای از این کوه یخ، پشت صحنه سازمان و کارهایی است که برای موفقیت انجام می‌شود.

توصیه های مهم

۱- فقط در زمینه‌ای فروش داشته باشید که در آن تخصص و به آن علاقه دارید.

۲- در دوره‌های بازاریابی و فروش شرکت کنید یا این که مطالعه کافی در این حوزه داشته باشید. کتاب‌های بهترین فروشندگان دنیا مانند برایان تریسی را مطالعه کنید.

ووکامرس

۳- اگر قصد دارید وبسایت فروشگاهی حرفه‌ای داشته باشید، بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین انتخاب ممکن برای شروع، استفاده از وردپرس و فروشگاه‌ساز آن یعنی ووکامرس (WooCommerce) است. میلیون‌ها وبسایت در سراسر جهان از ووکامرس استفاده می‌کنند.

۴- اگر در کنار فروش، کار آموزش انجام دهید و اطلاعات مفیدی به مشتریان بدهید، در موفقیت شما بسیار موثر خواهد بود.

 

وب سایت فروشگاهی می‌خواهید؟ ظرف پنج تا ده دقیقه، فرم سفارش طراحی سایت را پر کنید و ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، پاسخ اختصاصی مرا دریافت نمایید.

سی راهکار کسب درآمد وقتی به کار شما می‌آیند که (۱) به آنها علاقه داشته باشید (۲) بر رشد شخصی خود متمرکز شوید. لازم به ذکر است که هیچ روش جادویی، عجیب و سریع برای پولدارشدن از راه اینترنت وجود ندارد. کسب ثروت پایدار نیازمند خودسازی، مطالعه و پشتکار است. توصیه می‌کنم که مجموعه آموزش‌های رایگان راه‌اندازی کسب و کار آنلاین را هم حتما ببینید.

6 دیدگاه دربارهٔ «۳۰ راهکار کسب درآمد (۳) فروشگاه اینترنتی;

  1. بنظر من در دنیای اینترنت روش های کسب درامد بسیار زیاده و فقط کسانی که توانایی دارن میتونن از این زمان طلایی استفاده کننئ

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید