معرفی گوگل دیجیتال گاراژ

معرفی گوگل دیجیتال گاراژ

گوگل خدمتی به نام دیجیتال گاراژ (Google Digital Garage) دارد که به شکل رایگان بسیاری از مباحث مربوط به کسب و کار آنلاین را –البته به زبان انگلیسی- در قالب ویدئو، متن و آزمون آموزش می‌دهد. پیش از این هم در درس ششم کسب و کار آنلاین، از وجود دوره‌های خوب و رایگان فراوان در اینترنت برای شما صحبت کرده بودم. این دوره هم یکی از آنهاست.

پیش‌نیاز استفاده از آن چیست؟

۱- لازم است یک ایمیل داشته باشید که اگر ترجیحا جیمیل باشد بهتر است.

۲- قدری دانش انگلیسی که ویدئوهای آموزشی را ببینیم. اگر انگلیسی شنیداری خوبی نداشته باشیم، متن تمام ویدئوها هم قابل مطالعه است.

۳- طبیعتا اشتیاق و علاقه هم باید داشته باشیم.

۴- از آنجا که این سرویس هم مانند بعضی دیگر از خدمات گوگل برای کاربران داخل ایران مسدود شده است، یک عدد فیلترشکن خوب هم لازم است!

چه دوره‌هایی در گوگل دیجیتال گاراژ ارائه می‌شود؟

دوره‌های بسیار زیادی با رویکرد کسب و کار آنلاین ارائه می‌شود که نوشتن فهرست آنها در اینجا خارج از حوصله خواهد بود. دقت کنید که بیشتر این درس‌ها در سطح عمومی و مقدماتی ارائه می‌شوند و اگر فکر می‌کنید در کسب و کار آنلاین خبره هستید، این دوره‌ها چندان نیاز شما را برآورده نخواهند کرد. اما جایگاه گوگل در دنیای اینترنت آنقدر مهم است که حتی افراد خبره هم این درس‌ها را مرور می‌کنند تا از منظر گوگل به مسائل کسب و کار دیجیتال نگاه کنند و با سبک آموزشی گوگل بیشتر آشنا شوند.

نیاز به مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارید؟ خوشحال می‌شوم به شما کمک کنم. لطفا فرم سفارش خدمات دیجیتال مارکتینگ را پر و ارسال کنید.

آیا با گذراندن این دوره‌ها می‌توانیم جایی کار پیدا کنیم؟

هیچ تضمینی وجود ندارد. گذراندن این دوره‌ها دید و دانش عمیق‌تری نسبت به کسب و کار آنلاین به ما می‌دهد، ولی لازم است این دانسته‌های تئوری را در دنیای عمل پیاده کنیم.

از کجا شروع کنیم؟

کلیدواژه google digital garage را به انگلیسی در گوگل بنویسید. روی اولین لینک با فیلترشکن کلیک کرده، آموزش مورد نظر را انتخاب و شروع به یادگیری کنید.

گوگل مدرک هم می‌دهد؟

بعضی از دوره‌های گوگل دیجیتال گاراژ، مدرک رسمی دارند. مثلا همین مدرک قبولی خودم در دوره «مبانی بازاریابی دیجیتال یا The Fundamentals of Digital Marketing» که تصویرش را اینجا گذاشته‌ام. این مدرک به شکل یک فایل pdf است که که می‌توانید آن را با لینک تاییدیه، در پروفایل شخصی خود در سایت لینکدین هم منتشر کنید. در عین حال دقت کنید که این مدرک هم هیچ تضمینی برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ نیست و این دانش، باید در عمل مورد
استفاده قرار گیرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی گوگل دیجیتال گاراژ;

دیدگاهتان را بنویسید