۳۰ راهکار کسب درآمد (۹) رفع اشکال آنلاین

رفع اشکال آنلاین برای مخاطبانی در سراسر جهان!

سال‌هاست در کنار فعالیت‌های کامپیوتری رایج رفع اشکال آنلاین (troubleshooting)  از راه دور انجام می‌دهم تا مشکلات کامپیوتری دیگران را حل کنم. مثلا در سال گذشته، علاوه بر هم‌وطنان ساکن ایران، رفع اشکال‌ها و مشاوره‌هایی برای ایرانیان ساکن آسیا، استرالیا، اروپا و امریکای شمالی داشته‌ام. شما هم اگر در زمینه خاص کامپیوتری تجربه دارید، به یاری اینترنت می‌توانید مشتریانی فراتر از مرزهای شهر و کشور خود داشته باشید.

online troubleshooting


توصیه‌ها و نکات زیر می‌تواند به شما بیشتر کمک کند

  • به کمک وب سایت، کانال شخصی تلگرام یا اینستاگرام و درج مطالب آموزشی مرتبط با تخصص خود، برای خودتان اعتبار ایجاد کنید تا بتوانید مشتریان راه دور بیشتری داشته باشید.
  • خدمات خود را به شکل قابل قبولی ارائه دهید. مساله فقط کسب درآمد نباشد، بلکه رضایت مشتری را حتما در نظر داشته باشید.

ویدئو چت واتساپچت صوتی اسکایپ

  • اگر به شکل گفتگوی صوتی (voice chat) یا ویدئویی (video chat) می‌توانید اشکال دیگران را رفع کنید، روش‌های کار با ابزارهایی مانند اسکایپ (Skype)، واتساپ (Whatsapp) و برنامه‌های مشابه را حتما فرا بگیرید.

انی دسک anydeskتیم ویوئر team viewer

  • اگر رفع اشکال شما به شکلی است که باید روش کار را با نشان‌دادن روی مانیتور به دیگران بیاموزید، از دو برنامه Team Viewer یا Any Desk می‌توانید استفاده کنید. تیم ویوئر مدتی است ایران را تحریم کرده است و استفاده از انی دسک آسان‌تر است. با این دو برنامه می‌توانید از روی کامپیوتر خودتان، کامپیوتر مشتری را ببینید و به او نکات لازم را روی کامپیوتر خودش نشان دهید.
  • در وب سایت‌های مربوط به بازار کار آنلاین (راهکارهای هفت و هشت) عضو شوید و خدمات و دستمزد خود را مشخص کنید. مثلا بگویید من به ازای ساعتی X تومان فلان خدمت کامپیوتری را می‌توانم انجام دهم.

online customer service

  • در دنیای امروز، استخدام نیروها از سراسر جهان کار رایجی شده است. شرکت‌های زیادی در داخل و خارج از کشور، نیاز به کارشناسانی دارند تا در بخش پشتیبانی (Customer Service) از حضور آنها استفاده شود. با استخدام در چنین سایت‌هایی حتی از خانه می‌توانید کار کنید و در ساعاتی که آنلاین هستید، درآمد هم کسب کنید. طبیعتا این کار نیاز به دانش مناسب در آن زمینه و تسلط کافی به انگلیسی نوشتاری دارد.

 

سی راهکار کسب درآمد وقتی به کار شما می‌آیند که (۱) به آنها علاقه داشته باشید (۲) بر رشد شخصی خود متمرکز شوید. لازم به ذکر است که هیچ روش جادویی، عجیب و سریع برای پولدارشدن از راه اینترنت وجود ندارد. کسب ثروت پایدار نیازمند خودسازی، مطالعه و پشتکار است. توصیه می‌کنم که مجموعه آموزش‌های رایگان راه‌اندازی کسب و کار آنلاین را هم حتما ببینید.


دیدگاهتان را بنویسید