درس ۲- اگر خیلی علاقه‌های متنوعی داریم، روی کدام علاقه متمرکز شویم؟

بعضی از افراد علاقه‌های متنوعی دارند و نمی‌دانند چگونه از بین این همه علاقه، یکی را انتخاب کنند. در این ویدئو روشی کاربردی و آسان به شما معرفی می‌کنم که به کمک آن بتوانید تصمیم صحیحی برای شروع کسب و کار آنلاین خود بگیرید.

پیشنهاد می‌کنم ابتدا آموزش شماره یک (کدام کار درآمد بیشتری دارد؟) را ببینید.

4 دیدگاه دربارهٔ «درس ۲- اگر خیلی علاقه‌های متنوعی داریم، روی کدام علاقه متمرکز شویم؟;

  1. اقا خیلی ممنون واقعا کاربردی بود سایتتون بنده خودمو شوهرم بیکاریم و ی پسر یکساله داریم و هردو فوق لیسانسیم و شوهرمم پایان خدمت داره تا الان هزار ازمون شرکت کردیم برا استخدام دولتی ولی الان فهمیدم ک خودمون سرمایه ایم و تا الان هزار مدل فن و اموزش یادگرفتیم و چرا تا الان نتونستیم درامد زایی کنیم !😔سپاس فراوان

    پاسخ
    • با سپاس از شما. همه ما ترس را تجربه می‌کنیم. تفاوت افراد موفق و ناموفق، در قبول ترس و شروع کار است. مقالات آموزشی و صدها کتاب و دوره مختلف رایگان و پولی در دسترس هستند که به کمک آنها می‌توانیم ترس و مقابله با آن را بهتر بشناسیم.
      همینکه بپذیریم در ترس‌داشتن تنها نیستیم و دیگران هم مثل ما هستند شروع خوبی است. باورهای گوناگونی که از کودکی در شخصیت ما شکل می‌گیرد گاهی آنقدر قدرتمند هستند که اجازه هیچ حرکتی به ما نمی‌دهند و در این مرحله شاید نیاز به کمک‌گرفتن از مشاوران متبحر را داشته باشیم.
      در هرحال، راه ساده‌ای برای غلبه بر ترس وجود ندارد، ولی با مطالعه و تلاش مستمر، تا حد زیادی می‌توان ترس را کم کرد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید