یکصد صفحه شکرگزاری

از همان روزی که مطابق آموزش‌های مربیان موفقیت شروع به شکرگزاری مکتوب کردم کمابیش فهمیدم که من آدمی نیستم که در یک سررسید کاغذی به شکل منظم بنویسم. برای همین بعد از حدود یکسال شکرگزاری نصفه و نیمه، تصمیم گرفتم یک فایل ورد روی صفحه کامپیوترم بگذارم و هرروز صبح که کامپیوتر را روشن می‌کنم داخل همین فایل شکرگزاری کنم.

یکصد صفحه شکرگزاری

این فایل روز پنجشنبه ۱۹ مهر ایجاد شد و امروز که پنجشنبه ۱۸ بهمن است خدا را شکر می‌کنم که چهار ماه است بی‌وقفه در آن شکرگزاری انجام می‌دهم. این یکصد صفحه، شکر یک‌هزارم نعمت‌های بی‌کران خداوند هم نیست، اما برکات آن را در زندگیم دیده‌ام.

این نوشته‌ها را هم بخوانید:

حال خوب، اکهارت تله، سعدی نازنین

شکرگزاری برای داشته‌ها

من و همسرم هدف مهمی داشتیم که پس از دو سال محقق شد، درآمد من به شکل قابل توجهی افزایش یافت، این پاییز و زمستان به طور کامل از نعمت سلامتی برخوردار بودم، پس از سال‌ها موفق شدم در ورزش مورد علاقه‌ام استاد بسیار خوبی پیدا کنم و در آن ورزش ثبت نام کنم، دوستان جدیدی در داخل و خارج از کشور پیدا کردم که اکنون هم دوست و هم شرکای کاری محسوب می‌شوند، وب سایت‌های بسیار بیشتری طراحی کردم، مطالعات گسترده‌تری در کسب‌وکارم انجام دادم و … ده‌ها اتفاق خوب دیگر.

خدا را به خاطر آشنایی با نعمت شکرگزاری، شکر می‌گویم. عادت کنید که صبح خود را با شکرگزاری شروع کنید و شب را با شکرگزاری به پایان ببرید. اگر شکرگزاری مکتوب باشد بسیار بهتر است و حتما باید این کار با حس و حال خوب انجام شود. از صمیم قلب آرزو می‌کنم که این دستورالعمل ساده و فوق‌العاده را جدی بگیرید و برکات آن را در زندگی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید