چگونه دو مشتری خود را برای یک کلیدواژه به نتایج اول گوگل آوردم؟

دو مشتری در نتایج اول و دوم گوگل!

کلیدواژه‌ی Iran arbitration مربوط به داوری حقوقی در ایران است که تا چندی پیش وقتی در گوگل جستجو می‌شد اغلب مقالات و سایت‌های خارجی ظاهر می‌شدند. اکنون و ظرف چند ماه پس از طراحی وب سایت برای دوست فاضلم دکتر اویس رضوانیان، سایت ایشان در نتیجه دوم گوگل می‌آید که علاوه بر طراحی وب، مشاور سئوی ایشان بوده‌ام. نتیجه‌ی اول هم وب سایت trac.ir یا مرکز داوری تجاری تهران هست که سال گذشته طراحی وب و سئوی اولیه‌ی آن را انجام داده بودم.

رقابت با دیجی کالا

اگر در گوگل کلیدواژه‌ی «اسکرین شات چیست» را جستجو کنید، مقاله‌ی من در کاویانی آنلاین، در کنار مقاله‌ی مشابه از سایت دیجی‌کالا در رتبه‌های اول و دوم گوگل ظاهر می‌شوند که البته مدام جایشان با هم عوض می‌شود. به هرحال دیجی کالا سایت مهمی است و نمی‌توان به‌سادگی با آن رقابت کرد. اگر کلیدواژه‌های «کسب درآمد با کامپیوتر» یا «تبدیل فینگلیش به فارسی» را جستجو کنید، مقالات من در صفحه‌ی اول نتایج جستجو ظاهر می‌شود.

نیاز به مشاوره در زمینه سئو دارید؟ خوشحال می‌شوم به شما کمک کنم. لطفا فرم سفارش خدمات سئو را پر و ارسال کنید.

حضور در اولین نتیجه گوگل مشتریان زیادی برای شما می آورد

همچنین می‌توانید کلیدواژه «گره سنتی» یا « روکش پی وی سی قطعات فلزی» را جستجو کنید که سایت‌های مشتریان من یعنی گره سنتی و دانش روکش در اولین نتیجه‌ی گوگل ظاهر می‌شوند. خودتان حساب کنید که چقدر می‌ارزد کسی که دنبال یک پروژه‌ی گره سنتی یا روکش پی وی سی باشد و وب سایت دوستان مرا در همان اولین نتیجه ببیند؟

طراحی وب سایت کافی نیست

درست است که کار اصلی من طراحی وب سایت است، اما در چند سال گذشته مطالعات زیادی درباره سئو و دیجیتال مارکتینگ داشته‌ام و در دوره‌های گوناگونی شرکت کرده‌ام و می‌کنم. علت اصلی آن هم این است که در دنیای پررقابت امروز، اگر وب سایتی رویکرد مناسبی به سئو و دیجیتال مارکتینگ نداشته باشد، نه برای صاحب خود و نه برای بازدیدکنندگان وب سایت فایده‌ی چندانی نخواهد داشت. همچنین اگر طراح وب سایت، دید کافی نسبت به اهمیت این مسائل نداشته باشد، طراحی او هم ثمر چندانی برای کارفرما نخواهد داشت و در بهترین حالت، یک کار زیبای بلااستفاده خواهد بود.

پیش از استخدام مشاوران گرانقیمت سئو …

اگر به حضور در صفحه‌ی اول نتایج گوگل علاقه دارید و اطلاعات چندانی هم ندارید، پیشنهاد می‌کنم قبل از استخدام مشاوران گرانقیمت سئو یا حتی راه‌اندازی وب سایت، مجموعه مقالات و صوت‌های رایگان من درباره سئو را بخوانید و بشنوید و توصیه‌های ارزان و بسیار کارآمد آنها را بسیار جدی بگیرید.

همچنین درس دهم از مجموعه درس‌های کسب و کار آنلاین را ببینید و آن را هم جدی بگیرید!

 

2 دیدگاه دربارهٔ «چگونه دو مشتری خود را برای یک کلیدواژه به نتایج اول گوگل آوردم؟;

دیدگاهتان را بنویسید