۳۰ راهکار کسب درآمد (۲) راه‌اندازی وب سایت آموزشی

چیزی بلد هستید که با یک وب سایت آموزشی بتوانید آن را به دیگران بیاموزید؟

آشپزی، تدریس دروس مدرسه و دانشگاه، خیاطی، گل‌آرایی، حسابداری، کامپیوتر، تعمیر وسایل منزل، مکانیکی اتومبیل، پرستاری، روانشناسی، زبان خارجی … مهارتی برای آموزش دارید؟

تولید محتوا برای وب سایت آموزشی

چه در حال حاضر شاغل باشید و چه نباشید، توصیه می‌کنم یک وب سایت آموزشی یا حتی وبلاگ شخصی داشته باشید و به طور منظم در آن مطالب آموزشی بگذارید. زودتر از آنچه تصور بکنید چندین ماه می‌گذرد و وب سایت/وبلاگ شما پر از مطالب آموزشی مفید خواهد شد. با جستجو در اینترنت افراد شما را پیدا خواهند کرد و از کالاها یا خدمات شما استفاده خواهند کرد.

وب سایت می‌خواهید؟ ظرف پنج تا ده دقیقه، فرم سفارش طراحی سایت را پر کنید و ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، پاسخ اختصاصی مرا دریافت نمایید.

اعتماد سازی و جلب مشتری با آموزش

افراد به طور معمول به کسانی که اهل آموزش هستند اعتماد بیشتری دارند. آموزش مطالب مفید، یک روش غیرمستقیم بازاریابی و افزایش مشتری است. افرادی که با جستجو در اینترنت به دنبال یک رستوران، تعمیرکار اتومبیل، پزشک، مشاور، وکیل، حسابدار … می‌گردند اگر متوجه شوند که شخص مورد نظر آنها با سخاوت مطالب آموزشی بسیاری در اختیار دیگران قرار می‌دهد چنین شخصی را به دیگر رقبا ترجیح می‌دهند.

اگر اهل آموزش هستید و چیزی بلد هستید، با تمرکز روی همین استعداد به‌تدریج برای خود شهرت و اعتبار و درآمد کسب کنید. اگر در جایی شاغل هستید و می‌خواهید کم‌کم به شکل شخصی کار کنید و مشاوره بدهید، این راهکار را جدی بگیرید و یک وبلاگ یا یا وب سایت آموزشی داشته باشید.

تولید محتوا

توصیه‌ها

  • درباره روش‌های فروش و بازاریابی و تولید محتوا حتما مطالعه داشته باشید.
  • سعی کنید به شیوه‌های گوناگون مطالب آموزشی تولید کنید. صوت، ویدئو، متن، کتاب کاغذی، کتاب الکترونیکی …
  • از رسانه‌های گوناگون استفاده کنید. تلگرام، اینستاگرام، وب سایت و …
  • به هیچوجه دانش و تجربه خود را دست کم نگیرید. افراد عموما گمان می‌کنند تخصص آنها را همه بلد هستند. مثلا یک تعمیرکار فکر می‌کند همه با موتور خودرو آشنایی دارند. یک خانم خیاط فکر می‌کند همه خیاطی بلد هستند … ولی این یک باور نادرست است.

حتما سری به این بخش هم بزنید: دوره رایگان کسب و کار آنلاین

سی راهکار کسب درآمد وقتی به کار شما می‌آیند که (۱) به آنها علاقه داشته باشید (۲) بر رشد شخصی خود متمرکز شوید. لازم به ذکر است که هیچ روش جادویی، عجیب و سریع برای پولدارشدن از راه اینترنت وجود ندارد. کسب ثروت پایدار نیازمند خودسازی، مطالعه و پشتکار است. توصیه می‌کنم که مجموعه آموزش‌های رایگان راه‌اندازی کسب و کار آنلاین را هم حتما ببینید.


دیدگاهتان را بنویسید