۳۰ راهکار کسب درآمد (۱۷) عکاسی

با هنر عکاسی آشنا هستید؟ این هنر جذاب اگر با مهارت‌های کامپیوتری و اینترنتی همراه شود، می‌تواند به شما کمک کند که به شکل‌های متنوعی، کسب درآمد کنید.

مثلاً وب سایت‌های زیادی در دنیا مانند shutterstock یا istockphoto هستند که کار آن‌ها فروش عکس است. می‌توانید به روشی که در راهکار ۱۵ (ساخت محصولات دانلودی با فروش دائمی) گفتم در این وب سایت‌ها عضو شوید. عکس‌های حرفه‌ای بگیرید و در آن‌ها بگذارید. تا زمانی که تصویر شما در آن وب سایت بماند و فروش داشته باشد، یک جریان دائمی درآمد خواهید داشت. شاید بد نباشد که بدانید در چنین وب سایت‌هایی عکس‌ها عموماً گران هستند و قیمتی مانند ۳۰ دلار برای یک عکس، یک قیمت عادی است.

راه دیگری که می‌تواند باعث درآمد شما شود، داشتن یک فتوبلاگ است. در چنین حالتی شما یک وب سایت/وبلاگ شخصی دارید و هنر عکاسی خود را به نمایش می‌گذارید. چنین وب سایتی به‌منزله یک نمایشگاه عمل می‌کند و محلی برای تبلیغ شما و توانایی‌های شماست. از اعتبار این فتوبلاگ برای گرفتن پروژه‌های عکاسی می‌توانید استفاده کنید.

می تونید کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام بسیار پربازدیدی از کارهای عکاسی خود ایجاد کنید. این کار منجر به درآمد مستقیم عکاسی و درآمد غیرمستقیم درج تبلیغ خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنم که تا حد ممکن به شکل تخصصی و متمرکز کارکنید؛ مثلاً این‌که مشخص باشد شما عکاس طبیعت یا عکاس صنعتی … هستید بهتر از آن است که به شکل پراکنده و عمومی عکاسی کنید.

سی راهکار کسب درآمد وقتی به کار شما می‌آیند که (۱) به آنها علاقه داشته باشید (۲) بر رشد شخصی خود متمرکز شوید. لازم به ذکر است که هیچ روش جادویی، عجیب و سریع برای پولدارشدن از راه اینترنت وجود ندارد. کسب ثروت پایدار نیازمند خودسازی، مطالعه و پشتکار است. توصیه می‌کنم که مجموعه آموزش‌های رایگان راه‌اندازی کسب و کار آنلاین را هم حتما ببینید.


دیدگاهتان را بنویسید