چهار محدودیت دیگر مخاطبان کاویانی آنلاین و راه‌حل آن

در ادامه‌ی تحلیل نظرسنجی کانال کاویانی آنلاین، اگر محدودیت محتوا را کنار بگذاریم سهم چهار محدودیت باقیمانده چقدر است و بسته‌های پیشنهادی ما چه راه حلی برای هریک خواهد داشت؟

(مشاهده بخش اول تحلیل)

 

محدودیت دانش فنی (۵۰%)

استفاده از بهترین برنامه‌ی مدیریت محتوا در جهان یعنی وردپرس WordPress باعث می‌شود با دانشی در حد کاربری معمولی کامپیوتر  و اینترنت، بدون حتی یک خط کدنویسی، سایت خود را به‌روز کنید. دریافت فیلم‌های آموزشی به همراه هر بسته به شما کمک می‌کند که خودتان تنظیمات لازم را به‌سادگی انجام دهید. ضمن آن که طرح‌های بسیار متنوعی را تنها با چند کلیک ساده می‌توانید در وب سایت خود ایجاد نمایید.

محدودیت زمانی (۱۹%)

اگر زمان برای شما بسیار مهم باشد، با بسته‌های پیشنهادی که ارائه خواهد شد ظرف چند ساعت تا حداکثر یک هفته (بسته به آماده‌بودن محتوای شما) سایت خود را تحویل خواهید گرفت.

محدودیت بودجه (۱۹%)

بسته به امکاناتی که مورد نیاز شما خواهد بود، می‌توانید از طرح‌های نقره‌ای، طلایی و الماسی با سه قیمت متفاوت استفاده کنید و متناسب با بودجه‌ی خود هزینه نمایید.

محدودیت نیروی انسانی (۱۲%)

با دریافت فیلم آموزشی و راهنما، هم خود شما و هم کارمندان شما، به‌سادگی و بدون نیاز به دانش فنی کدنویسی، می‌توانید وب سایت را به‌روز کنید و در آن تغییرات لازم را ایجاد نمایید. بنابراین نیاز به استخدام دائمی یک برنامه‌نویس و طراح وب سایت نخواهید داشت.

 

پنجشنبه ۲۳ فروردین از این طرح رونمایی خواهیم کرد و شنبه ۲۵ فروردین، فروش ویژه‌ی عید مبعث خواهیم داشت.

 


 

دیدگاهتان را بنویسید