آموزش ساخت ایمیل در ۶۰ثانیه

ساخت ایمیل و استفاده از آن برای حضور جدی در دنیای اینترنت، ضروری است. به کمک این ویدئوی ۶۰ ثانیه‌ای، ‌می‌توانید در وب سایت جیمیل Gmail برای خودتان یک حساب کاربری یا ایمیل درست کنید. به همین سادگی!

جیمیل که مخفف Google Mail است، خدمتی رایگان از شرکت گوگل است و تقریباً می‌توان گفت بهترین سرویس رایگان ایمیل فعلی در دنیاست.
قبلاً در مقاله‌ای گفته بودم که داشتن ایمیل، برای حضور جدی در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین ضروری است؛ بنابراین وقتش رسیده به‌سادگی برای خودتان یک ایمیل درست کنید.

نکات تکمیلی:

۱. به ایمیل، پست الکترونیکی یا رایانامه هم گفته می‌شود.

۲. نام و نام خانوادگی خود را به فارسی یا انگلیسی می‌توانید بنویسید.

۳. نام کاربری که به آن شناسه یا آی دی ID هم گفته می‌شود حتماً به انگلیسی باشد.

۴. به‌هیچ‌وجه از کلمه www در ساختن نام کاربری استفاده نکنید و وقتی ایمیل خود را به دیگران می‌دهید هم این عبارت را به‌اشتباه استفاده نکنید.

۵. برای ساختن رمزهای قوی که همیشه در ذهن بماند، ویدئوی من با عنوان چگونه ده‌ها رمز قوی بسازیم و به سادگی آنها را حفظ کنیم مراجعه کنید.

۶. اگر نمی‌دانید تاریخ تولد شما به ماه میلادی چیست، می‌توانید خیلی ساده از برنامه‌های تبدیل استفاده کنید؛ مثلاً به وب سایت time.ir مراجعه کنید و به‌سادگی تولد خود را از شمسی به میلادی تبدیل کنید.

۷. اگر ایمیل را برای کارهای جدی می‌خواهید حتماً نام و نام خانوادگی واقعی استفاده کنید ولی اگر برای کارهای سرگرمی و متفرقه لازمش دارید، می‌توانید از اسامی مستعار استفاده کنید.

۸. می‌توانید به هر تعداد که خواستید، ایمیل رایگان برای خود درست کنید.

۹. جیمیل قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای مدیریت ایمیل مانند outlook را هم دارد.

۱۰. جیمیل با تنظیماتی، می‌تواند نوشته‌های فینگلیش شما را به فارسی تبدیل کند.

۱۱. اپلیکیشن جیمیل قابل‌نصب بر روی گوشی یا تبلت است و می‌توانید با آن اپلیکیشن، از ایمیلی که ساخته‌اید استفاده کنید.

۱۲. داشتن اکانت جیمیل، به شما کمک می‌کند که از امکانات بسیار متعدد دیگر گوگل هم بتوانید استفاده کنید.


4 دیدگاه دربارهٔ «آموزش ساخت ایمیل در ۶۰ثانیه;

  1. سلام دوستان .. در صورتی که قصد ساخت یک ایمیل (آدرس الکترونیکی) شخصی برای خودتون رو دارید میتونید از آموزش زیر کمک بگیرید؛ در این مقاله به صورت قدم به قدم و تصویری به شما نحوه ساخت جیمیل نشان داده میشود. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید :
    https://miniroid.com/blog/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید