۳۰ راهکار کسب درآمد (۱۰) مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

این روش کسب  درآمد شبیه مورد  ۹ (رفع اشکال آنلاین) ولی کلی‌تر است. در این حالت نیازی نیست متخصص امور کامپیوتری باشید. ممکن است یک وکیل، معلم خصوصی، مشاور تحصیلی، پزشک، تعمیرکار، روانشناس یا … باشید. در هر زمینه‌ای که تخصص داشته باشید، یکی از راه‌های گسترش مشتریان، استفاده از امکانات اینترنت است.

مشاوره آنلاین

  • اگر توان و وقتش را دارید، یک وب سایت داشته باشید که به طور منظم مطالب آموزشی مفید ارائه دهد. مثلا اگر کارشناس امور ثبت شرکت هستید، به طور منظم مقالات رایگانی درباره مسائل قانونی ثبت شرکت منتشر کنید. طبیعی است که افرادی که در اینترنت به دنبال ثبت شرکت هستند، به وب سایت شما که مطالب رایگان زیادی در اختیار آنها گذاشته بیشتر اعتماد می‌کنند و امکان تماس آنها با شما بیشتر از دیگران خواهد بود.

اهمیت بخش بلاگ و مقالات در یک وبسایت

  • اگر فرصتش را ندارید ولی می‌توانید هزینه کنید، بهتر است با صرف هزینه‌ی معقولی یک وب سایت برای شما طراحی شود. سپس یک یا چند نفر را به صورت پاره‌وقت به کار بگیرید تا وب سایت شما را مرتب به‌روزرسانی کنند و برای آن اطلاعات تهیه کنند. حضور در اینترنت را بسیار جدی بگیرید.

وب سایت با هزینه معقول می‌خواهید؟ فرم سفارش طراحی سایت را پر کنید و ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، پاسخ اختصاصی مرا دریافت نمایید.

  • مشاوران خانوادگی، روانشناسان و برخی از پزشکان می‌توانند بیماران خود را در جای‌جای دنیا به شکل آنلاین به کمک برنامه‌هایی مانند اسکایپ ویزیت کنند. اگر بتوانید با وب سایت خود اعتمادسازی کنید و مشتریانی خارج از کشور داشته باشید، درآمدهای ارزی هم می‌توانید به دست بیاورید.

شبکه های اجتماعی ابزارهای ارتباطی

  • کار با شبکه‌های اجتماعی را فرا بگیرید. تلگرام، اینستاگرام، ابزارهای چت و گفتگو مانند اسکایپ … را جدی بگیرید و از آنها نه برای وقت‌گذرانی، که برای بهبود کسب و کار بهره ببرید.
  • در حوزه کاری خود ویدئوها یا صوت‌های آموزشی جذاب و کاربردی درست کنید و اجازه دهید در طول زمان این مطالب در اینترنت دست به دست شود و شهرت شما را بیشتر کند.

ساخت ویدئو

  • اگر معلم خصوصی یا مشاور تحصیلی هستید، حتما یک وب سایت یا حتی یک وبلاگ رایگان داشته باشید و مرتبا مطالب مرتبط در آن بگذارید. این مساله باعث می‌شود کم‌کم در جستجوهای اینترنتی نام شما دیده شود و شاگردان بسیاری پیدا کنید.
  • می‌توانید برای شرکت‌ها یا وب سایت‌هایی که نیاز به مشاور از راه دور یا مشاور آنلاین دارند به شکل پاره‌وقت یا تمام‌وقت کار کنید.

 

سی راهکار کسب درآمد وقتی به کار شما می‌آیند که (۱) به آنها علاقه داشته باشید (۲) بر رشد شخصی خود متمرکز شوید. لازم به ذکر است که هیچ روش جادویی، عجیب و سریع برای پولدارشدن از راه اینترنت وجود ندارد. کسب ثروت پایدار نیازمند خودسازی، مطالعه و پشتکار است. توصیه می‌کنم که مجموعه آموزش‌های رایگان راه‌اندازی کسب و کار آنلاین را هم حتما ببینید.


دیدگاهتان را بنویسید