۳۰ راهکار کسب درآمد (۲۲) کسب درآمد با اینستاگرام

اینستاگرام اپلیکیشن عجیبی است و طرفداران بسیاری دارد. کسب درآمد با اینستاگرام هم از پدیده‌های جذاب سالیان اخیر است.

در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در جهان عضو آن هستند. نکته بسیار مهم آن است که اینستاگرام تنها رسانه اجتماعی است که فوق‌العاده موردتوجه بانوان است و نسبت مرد و زن در آن تقریبا مساوی است؛ بنابراین حضور در اینستاگرام، به‌صورت بالقوه می‌تواند مشتریانی بسیار بیشتر از سایر رسانه‌های اجتماعی برای شما ایجاد کند. تخمین زده می‌شود که هرروز بیش از ۸۰ میلیون عکس در اینستاگرام منتشر و ۳.۵ میلیارد لایک رد و بدل می‌شود.

بنابراین حتی اگر کامپیوتر کار نیستید، ولی به‌عنوان مثال خانمی هستید که آشپزی، شیرینی‌پزی یا خیاطی خوب می‌داند، می‌توانید بسیار موفق و پردرآمد باشید؛ مثلاً اکانت cake.video که مخصوص ویدئوهای کوتاه و بسیار حرفه‌ای شیرینی‌پزی است، حدود یک و نیم میلیون مخاطب دارد و این تعداد مخاطب، یعنی درآمد کلان!

برای این منظور لازم است در اینستاگرام به شکل مستمر، محتوای جذاب تولید کنید و مخاطبان کسب‌وکار خود را افزایش دهید. در حال حاضر در اینستاگرام ستارگانی داریم که نه با حضور در برنامه‌های تلویزیونی، بلکه صرفاً با خلاقیت شخصی خود به شهرت فراوانی رسیده‌اند.

توصیه‌ها
۱- حتماً به شکل متمرکز کار کنید و علاقه و استعداد واقعی خود را بشناسید.
۲- تا حد ممکن با اصول عکاسی آشنا شوید.
۳- صفحات پرطرفدار را ببینید و ایده بگیرید. مرتب در حال یادگیری باشید. عبارت‌هایی مانند instagram marketing را در گوگل جستجو کنید و مقالات مرتبط را بخوانید.
۴- اگر ویدئو می‌سازید با جستجو در اینترنت، بهترین اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های تولید فیلم برای اینستاگرام را بشناسید.
۵- در دوره‌های آموزشی کسب درآمد با اینستاگرام شرکت کنید. با قیمت‌های بسیار مناسبی می‌توانید این دوره را در وب سایت‌های ایرانی پیدا کنید و با تکنیک‌ها و ترفندهای موفقیت در اینستاگرام آشنا شوید.

سی راهکار کسب درآمد وقتی به کار شما می‌آیند که (۱) به آنها علاقه داشته باشید (۲) بر رشد شخصی خود متمرکز شوید. لازم به ذکر است که هیچ روش جادویی، عجیب و سریع برای پولدارشدن از راه اینترنت وجود ندارد. کسب ثروت پایدار نیازمند خودسازی، مطالعه و پشتکار است. توصیه می‌کنم که مجموعه آموزش‌های رایگان راه‌اندازی کسب و کار آنلاین را هم حتما ببینید.


دیدگاهتان را بنویسید